معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی

 

 

               

   

                                                 نام و نام خانوادگی: داود منیری

                                                 سمت: معاونت توسعه مدیریت ،هماهنگی و امور پشتیبانی

                                                 رشته: مدیریت دولتی

                                                 مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد

 

 

اهم وظایف

  •    سازماندهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی.
  •    تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن.
  •     صدور دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی آن.
  •    نظارت در تنظیم بودجه دانشکده.
  •    نظارت بر انجام کلیه امور مالی دانشکده و حصول اطمینان از صحت عملیات انجام شده با رعایت قوانین و مقررات مربوط.
  •    نظارت بر حسن اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور اداری و استخدامی و مالی دانشکده.
  •     تهیه و توزیع گزارشات مالی و ارائه به مقامات ذیصلاح.
  •    شرکت در کمیسیون ها، سمینارها، جلسات و تهیه گزارشات لازم.

سوابق قبلی

  •    

    سوابق حرفه ای

    سمت سازمانی: مدیر اداره امور اداری

     

    • ارزیاب شایستگی مدیران حرفه ای
    • عضو کمیته بهروری                   
    • عضو کمیته ارزیابی اموال
    • عضو کمیته معاملات در سطح متوسط
    • رییس کمیته صندوق 6درصد کارکنان

     

    • عضو و دبیر کمیته مدیرت سبز
    • عضو کمیته راهبردی اجرایی آموزش و توانمند سازی کارکنان
    • عضوکمیته تخصصی سرمایه انسانی
    • مدیر ایمنی و بهداشت محیط کار(HSE)
    • عضوکمیته تخصصی ساختار  مدیریت
    • عضوکمیته اجرایی نظام یکپارچه مدیریت کیفیت IMS
    • عضو و نماینده رییس دانشکده در کمیسیون مناقصات و مزایده
    • عضو کمیته انضباطی کارکنان
    • عضو و دبیر کمیته ارتقای سلامت نظام ادری